Visoms fizinio asmens įsigytoms prekėms www.kimko.lt svetainėje taikoma 24 mėnesių ar ilgesnė garantija. Mes bendradarbiaujame su didžiausiais garantinių paslaugų centrais, kad užtikrintume garantinio aptarnavimo greitį ir efektyvumą. Kilus bet kokioms problemoms dėl mūsų svetainėje įsigytų prekių, galite pasinaudoti gamintojo garantiniu kuponu, kad tiesiogiai susisiektumėte su aptarnavimo centru, kur problema bus išspręsta greitai ir nemokamai.
1. GARANTIJA 1.1. Kimko.lt veikia kaip tarpininkas užtikrinant gamintojo garantiją ir atliekant garantijos procedūras, tačiau savarankiškai neatlieka įrangos garantinio remonto. Jei nėra oficialaus atstovo, garantinis laikotarpis per kimko.lt suteikiamas per importuotoją ar gamintoją. 1.2. Kimko.lt išduotas pardavimo dokumentas ir pats prietaisas su nepažeistu serijos numeriu yra būtinos garantinio aptarnavimo sąlygos. Jei sugadintas prietaiso serijos numeris arba jo negalima nuskaityti, garantinį remontą atliekantis asmuo turi teisę atsisakyti nemokamo garantinio remonto.
2. GARANTIJOS LAIKOTARPIS 2.1 Visiems kimko.lt internetinėje parduotuvėje įsigytoms prekėms privatiems klientams taikoma 24 mėnesių garantija. Juridiniams asmenims galioja gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis. 2.2. Garantinis laikotarpis skaičiuojamas nuo to momento, kai prekes vienetas pristatomas pirkėjui. 2.3. Garantijos laikotarpis sustabdomas tam laikui, kol pirkėjas negali naudoti prekės dėl jos neatitikimo deklaruojamoms savybėms, už kurias atsakingas garantas (garantinis remontas). 2.4. Garantijos ir atsakymo pristatymo trukmę paslaugos suteikimo laiką nustato prekių importuotojas. 2.5. Garantijos pratęsimus, įsigytus atskirai, klientas turi užregistruoti per 30 dienų pagal pateiktas instrukcijas. Jei tai nebuvo padaryta, garantijos pratęsimas negalioja. 2.6. Per garantijos laikotarpį atsisakyti sutarties galima tik gamintojo nuožiūra.
3. GARANTINIS REMONTAS 3.1. Garantinis remontas atliekamas gamintojo servise. Nesant oficialaus atstovo, garantinį remontą tiekėjas arba gamintojas atlieka per kimko.lt. 3.2. Klientas privalo pristatyti gaminį, kuriam reikia remonto, į įgaliotą aptarnavimo centrą. Norėdami gauti išsamesnės informacijos, susisiekite su mūsų operatoriais telefonu: +370 52078522, arba el. paštu:[email protected]. 3.3. Jei garantinio laikotarpio metu įrenginio suremontuoti neįmanoma, o prekėms taikomos garantijos sąlygos, gamintojas ar importuotojas pakeis prietaisą į analoginį ar aukštesnės klasės prietaisą. 3.4. Be garantijos suteikiamų teisių, vartotojas turi ir kitas teises, kylančias iš Lietuvos Respublikos teisės aktų.
4. GARANTIJA NEPADENGIA 4.1. Naudojamosios medžiagos (baterijos, kasetės, spausdinimo galvutės, diskeliai, kompaktiniai diskai, pelės kilimėliai, šepečiai ir kt.), taip pat pakuotės ir dokumentai; 4.2. Vartotojo duomenys, kurie buvo prarasti dėl įrenginio klaidos ar garantinio remonto. Klientas pats atsako už duomenų atsargines kopijas; 4.3. Programinė įranga, įskaitant anksčiau įrenginyje įdiegtą programinę įrangą ir programinės įrangos problemas; 4.4. Garantija negalioja, jei prietaisas veikia netinkamai ar turi fizinę žalą, sukelta dėl tyčinio ar atsitiktinio fizinio klastojimo arba jei į prekę patekė svetimkūniai, skysčiai, vabzdžiai, didelis kiekis dulkių ir kt.; 4.5. Garantija baigiasi, jei prietaiso veikimas sutrinka arba yra fizinis pažeidimas, kurį sukele neatitikimas elektros sistemose (nėra įžeminimo kabelių ir kt.), Dingsta elektros srovė ar smarkūs įtampos keitimai elektros tinkle; 4.6. Eksploatacinė žala ir fizinė žala, kurią sukelia neoriginalių dalių ar netinkamų priedų naudojimas; 4.7. Operacinė žala dėl netinkamo įrangos naudojimo ir naudojimo instrukcijų nesilaikymo (gaminio naudojimas esant neįprastoms išorės sąlygoms).